Elke foto is nooit iedereen zijn smaak. Smaken verschillen en dat is maar goed ook anders werd het saai in fotografieland. Dipjes gaan weer over. Het is nu ook niet de mooiste tijd van het jaar. geen sneeuw, maar ook geen mooie herfst. Een dipje moet op zijn tijd, daarna ga je er weer fris tegenaan, zo gaat het bij wel althans. En fotografie is ook geen moeten, het moet wel leuk blijven om te doen.
Maar om terug te komen op de foto, misschien de hoogte van de foto toch wat hoger.
Klopt Ytje, het weer is de grootste oorzaak. Daarom heb ik ook zoveel zin in het voorjaar.
De foto zou ik graag groot willen afdrukken en ophangen, maar helaas is de kwaliteit daarvoor niet geschikt. (verbaasd me eerlijk gezegd een beetje dat ik daar hier niets over hoor).
Henry schreef:Wiens smaak is het volgens jou dan niet?
Over de kwaliteit van de foto om deze in het groot af te drukken: alleen jij bent de enige die de grootte van het bestand kent, dus alleen jij kan die inschatting maken. Lijkt me logisch dat je daar dus niks over leest.
Sorry dat ik je vraag negeerde.
Ik had het vermoeden dat veel mensen het formaat niet mooi vonden.
De foto is erg leeg, terwijl er volgens de 'regeltjes' (...) een goede eyecatcher in moet zitten op 1/3 - 1/3 van de foto.
Wat betreft de kwaliteit, de scherpte vind ik niet goed (zowel in het grote bestand als hier op PD) dus had verwacht dat ik daar wat reacties over zou krijgen.
Er zit ook wat ruis in.
Misschien zit ik een beetje te mierenneuken, maar het viel me wel op.