Dat is aan jou om te beslissen Matthijs. Ben je er zelf blij mee, dan zou ik hem zeker niet in de prullenbak gooien. Vind je hem zelf niks...
Voor mij is het wat moeilijk deze te beoordelen, ik hou niet zo van dat bewegende water i.c.m. lange sluitertijdengedoe. Maar dat is mijn probleem.
Ook vind ik de foto wat donker. Maar gooi hem nou niet in de prullenbak omdat ik dat zeg.
Over dat prullenbak waardig ben ik het met Rob eens. Daar moet je zelf in beslissen en dat mi niet van de meningen van anderen af laten hangen. Hij lijkt op hetzelfde punt genomen als de andere zw? Als serie zouden ze elkaar nog wel eens kunnen versterken. Gr. Harry
Als een foto niet zo gelukt is als je zou willen dan kun je er in ieder geval altijd nog wat van leren.
Ik gooi daarom nooit wat weg maar heb een indrukwekkende verzameling leermomentjes
Wellicht is hier een les dat je sluitertijd bij de gegeven stroming en je moment van afdrukken niet de optimale keuze was. Over nadenken en nog eens proberen met andere keuzes. Of gewoon laten zitten en op pad naar nieuwe horizonten.
Weggooien ! Ben je mal. Ik zou bijna zeggen, mag ik hem hebben.
Super dynamiek en de diagonaal vind ik echt meesterlijk. Die trekt je prachtig tegen de stroom in.
Hartelijk dank voor de reacties! Altijd leerzaam en leuk om te zien wat anderen ervan vinden. Zelf ben ik er nog steeds niet echt enthousiast over.
Ik denk dat ik hem toch verplaats naar de prullenbak.
De golven zijn n.m.m. too much, de lucht niet mooi van helderheid en ik vind de foto in z'n geheel (veel) te grijs. Die laatste 2 dingen zijn misschien nog wel aan te passen maar toch, persoonlijk vind ik het hem niet waard.
Als je hem weggooit, dan ben ik benieuwd naar de verbeterde versie. Dus, eentje waarbij je de tips in hebt geprobeerd te verwerken, waarbij de lucht mooi van helderheid is en waarbij de foto niet te grijs is.