Ik zie wel wat tekening in de achtergrond. Het lijken een soort balken, zowel horizontaal als vertikaal. Maar het stoort me zeker niet, eerder het tegenovergestelde. Ik ging ervan uit dat dit de bedoeling was.
Prachtfoto!
Ook ik zie tekening in de achtergrond en zoals je van de vorige al weet is de bewerking niet mijn smaak.
De vogel staat er volgens mij voor de rest wel netjes op, maar de scherpte en detail zijn door de bewerking niet echt meer te beoordelen.
Weer zo een fraaie , waarvan het me niets verbaasd dat de donkere achtergrond gevangenschap moet verhullen. Maar storen doet het mij absoluut niet.
Wat mij ook bij deze opvalt is het licht op de kop - zeer fraai.
Ik neem aan dat hierbij ingeflitst werd ?
Achtergrond is hier ook duidelijk aanwezig. ook mij stoort het niet. mooie foto. filtertje is goed tezien in de donkere delen. geeft wel veel stuctuur in de foto in de lichtere delen.
Ik heb mijn scherm wat aangepast en zie nu ook wat meer in de achtergrond. Het effect mag, van mij, eigenlijk niet op de achtergrond te zien zijn en deze achtergrond zou mijns inziens ook egaal zwart moeten zijn, dat was althans mijn intentie. Ik neem alle tips en opmerkingen mee naar een volgende foto, nogmaals hartelijk dank voor jullie input [img]http://smiles.kolobok.us/standart/thank_you2.gif[/img]