Eerlijk gezegd vind ik de serie iets minder. Ik denk omdat details teveel ontbreken en er teveel overzicht is, dit ten koste gaat van de zeggingskracht. Van mij mag je dan ook meer detailfoto’s toevoegen aan deze serie.
In tegenstelling tot Peter gaan mijn voorkeur naar de eerste twee uit. Daarbij weer naar de 2e. Die vind ik fijn hard neergezet, mooi passend bij de situatie. De boomsilhouetten benadrukken het doodse. Dat wordt nog bekrachtigd door het z/w. Gr. Harry
Dank voor de reacties.
Leuk dat er verschillend voorkeuren zijn.
@Peter, het probleem is de verkleining. Ik verscherp mijn foto's nagenoeg nooit, ook niet als hze verkleind zijn. Van 6000x4000 naar 1200x800 is natuurlijk een grote stap en dat zie je ook.
@Fotosmurf, kleur was voor mij hier geen optie omdat er al heel weinig kleur in het origineel zit.
@Henry, wat voor detailfoto's zou je willen zien. Door het kleine formaat gaat veel van de details verloren. nr.4 heeft toch veel detail.
Net als Harry kunnen mij de eerste 2 foto's het beste smaken.
Als je in foto 1 wat meer ruimte rondom had (vooral aan de rechterkant) en wat hardere contrasten had je een hele fraaie (bijna minimalistische) foto!