Nikon D800 + Sigma 12-24mm
F/10 | 1/4 sec. | ISO-50

Gelukkig maar, anders was jij ook nat geweestRob Olivier schreef:De extreem hoge golven spatten m.i. niet echt van de foto af.

Deze keer ga ik dat niet doen, de kleur van de lucht is nu precies zoals ik hem wil en als ik hem dreigender ga maken word het er niet mooier op.AJL schreef:Ik zou het slechte weder nog beklemtonen door de lucht meer dreigend te maken
Het is voor mij toch nog wel een half uurtje rijden met de auto, maar goed, dat had ik er zeker voor over!RoquiRocks schreef:Je woont blijkbaar in de buurt van Vlissingen of zo. Nou, ik was ook op pad gegaan als ik daar woonde !
Die heb ik altijd bij me, maar geen seconde over getwijfeld om die te gebruiken. De golven worden met een ND-filter volledig vervaagd wat niet mijn doel was. Een sluitertijd van 1 seconde levert dan vaak een veel leuker beeld op.Henry schreef:Had je je ND filter niet mee?

Haha, we waren niet de enige die het idee kregen om naar Vlissingen te gaan. Gelukkig is het voor mij geen 1.5 uur rijden.WFitters81 schreef:Heee jij ook daar geweest en wij ook haha toevallig en ja hoge golven en storm pfff en prachtig daar in Vlissingen en wel 1.5 uren rijden pffff en mooi opname trouwens
Ik heb ze ook met een kortere sluitertijd, maar ook daar kwamen ze niet helemaal lekker uit.Gotchas schreef:Voor dit soort weersomstandigheden zou ik juist kiezen voor een korter sluitertijd.
Dan spatten de golven pas echt van het scherm, de lucht was erg fraai evenals het verschil in hoog water