sharonnnetjee schreef:Jawel, ik ben nu heel erg tevreden!
Maar ik hoor nu vaak dat Canon/Nikon beter zijn en een ruimer assortiment aan accessoires hebben..
Dus ik dacht stel dat het echt veel uitmaakt ik over 2 jaar over stap, en nu een dure lens voor Sony ga kopen..
Beter dat is mening! Tuurlijk vind ik mijn Canon 350D beter dan jouw Sony! Maar dat is omdat ik mijn eigen keuze heb gemaakt op mijn eigen eisen!
Meer accesoires, dat kun je tellen, en dan zullen Nikon en canon inderdaad boven aan komen!
Ik denk dat als je in lenzen wilt gaan investeren, je eerst een camera systeem moet hebben waar je je lekker bij voelt! Als je nu twijfeld over Sony dan moet je of die twijfels weg nemen, of de overstap maken, die is inderdaad makkelijker met alleen kit lens!
Maar vergeet niet dat de waarde van glas niet zo gek veel zakt! Dus je krijgt er een goede prijs voor terug!
Als je weinig uit wilt geven en goede kwaliteit wilt hebben, moet (niks moet natuurlijk) je als je een sony hebt gewoon kijken naar Minolta lenzen! Die passen er op, en Minolta wist vroeger wel wat lenzen maken was!