Ik vind het een schitterende plaat.
Alleen dat ding in de lucht stoort me een beetje. Ik zie niet goed wat het is en toch is het duidelijker dan de rest van de foto. Is it a bird, is it a plane, no it's superman.
Ik zou het weghalen.
Ja en nee. Het noopt ook tot goed kijken, evenals de kleine streepjes. Zijn het paaltjes? Zijn het mensen? Goed blijven kijken dan ga je het zien, en snap je plotseling dat iets scherpere ding bovenin ook .
Hahah dat "ding" roept vraagtekens op. Ik heb geen idee hoe ze deze tak van sport daar noemen maar wij Hollanders gebruiken dat ding op zee! Wij bedingen er de golven mee en maken mooie sprongen. Het is een kitescherm. Hier is het scherm verbonden met een persoon die skies aan zijn voeten heeft en met hoge snelheid over deze vlakte suist. Dat was gaaf om te zien. Ik sta zeker tussen de 200/300 meter van deze persoon verwijderd.
Smurf, er zit gewoon niet meer kleur in op dit moment, ik denk als gevolg van de heftige sneeuwval.
Zou ik niet doen, ik kon het juist erg waarderen dat iets beter kijken beloond wordt. Hooguit zou je plaatselijk contrast rond de kite wat kunnen verkleinen zodat deze meer de toning van de rest van de foto krijgt.
Bedankt voor je uitleg. Ik herken de kite nu wel en van de 'streepjes' had ik al mensen kunnen maken. Toch blijf ik bij mijn standpunt dat de foto beter af is zonder dat 'ding'. Maar ik blijf het sowieso een prachtige foto vinden.
Prachtige, sfeervolle winterse high key foto.
Ik begrijp min of meer dat je de kite erin houd maar zou het tegenovergestelde ook begrijpen.
Het levert zowiezo meer respons op zo.
Mooi winterlandschap.
De kite herkende ik direct maar die zie je hier zoveel maar dan bij het strand, niet in de sneeuw want dat hebben we hier in de buurt nooit.
Voor mij mag je de kite erin laten geeft een punt waardoor je juist langer naar het beeld blijft kijken.