Is niet gemakkelijk om die weg te werken; er mee rekening houdende om aan de ZW- versie wat contrast toe te voegen ( de omzetting werd gedaan met Silver effects).Henry schreef:Update is een verbetering. De halo is veel minder zichtbaar, maar zit er nog wel degelijk in.
Stille Getuige
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Je bent aan het knoeien met “[“, “]” en “/“.Leonel schreef:Dit is bunker B12 van de verdedigingslinie rond Gent WO II, en gelegen op het grondgebied van de gemeente waar ik woon (Oosterzele)
Foto aangepast aan de terechte opmerkingen, waarvoor dank.De vlek en de sensorvlekken werden verwijderd, alsmede de bunker op 1/3 geplaatst.
Stel ik ook vast, waarvoor mijn excusesFrans schreef:Je bent aan het knoeien met “[“, “]” en “/“.Leonel schreef:Dit is bunker B12 van de verdedigingslinie rond Gent WO II, en gelegen op het grondgebied van de gemeente waar ik woon (Oosterzele)
Foto aangepast aan de terechte opmerkingen, waarvoor dank.De vlek en de sensorvlekken werden verwijderd, alsmede de bunker op 1/3 geplaatst.
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Het makkelijkste is om de url naar je foto te kopieren.
Dan een nieuw topic aan te maken en vervolgens op de knop center en img te klikken.
Je krijgt dan
En vervolgens tussen de img tags je url te plakken.
Dan een nieuw topic aan te maken en vervolgens op de knop center en img te klikken.
Je krijgt dan
Code: Selecteer alles
[center][img][/img][/center]