Fluistering + update
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
De update toont net wat mooier, fijne foto. 
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Voor mij ook de update 
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Mooi geheel... 
-
MoTo
- Lid

Judith, ik heb de foto eens "naar binnen gehaald" en bekeken in PS. Mij valt als eerste op dat je slechts een zeer klein gedeelte van je histogram gebruikt. Als je dat verbetert, zie je dat je achtergrond aanmerkelijk meer informatie vertoont. Dat komt m.i. je foto ten goede.
Toen omgezet in z/w en het beeld is dan erg mooi geworden. Dat laatste is dan een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik zie dat jij het bewerken van foto's op nee hebt staan, vandaar dat ik het beeld even "voor me houdt"
Gr. Joop
Toen omgezet in z/w en het beeld is dan erg mooi geworden. Dat laatste is dan een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik zie dat jij het bewerken van foto's op nee hebt staan, vandaar dat ik het beeld even "voor me houdt"
Gr. Joop
- Frans
- Lid

Moto het kenmerk van mistfoto's is dat het histogram niet doorloopt tot de uiterste donkere kant.
Mist geeft verlies van contrast en kleurverzadiging. Jeroentje heeft net een filmpje geplaatst. Kei-mistig maken ...
Mist geeft verlies van contrast en kleurverzadiging. Jeroentje heeft net een filmpje geplaatst. Kei-mistig maken ...