Rechterkant iets gecropt.
Kleuren iets intenser gemaakt.
Een milde vignettering toegepast.
Ik ben benieuwd of het jullie mening iets heeft veranderd.

Ik heb eigelijk de verzadiging rondom teruggeschroefd om het midden meer uit te laten komen.Dennismulder55 schreef:Ik begrijp wat je op de foto wilde zetten, maar het komt niet echt lekker los in deze foto.
Er is geen duidelijk/simpel onderwerp, dat mis ik wel.

Je brengt me wel op een idee Henry.Henry schreef:Dubbel zo druk = Te druk
Van mij mag alles boven de toppen van het riet er vanaf. Maakt de foto eens net wat anders.

Dat vindt ik nu net het leuke aan dit soort foto's Mdevil.Mdevil schreef:Persoonlijk vind ik dit 1 van de lastigste dingen om op de foto te zetten. Je ziet iets maar de foto laat totaal iets anders zien. Althans zo ervaar ik het meestal als ik dit op de foto wil zetten. Lastig onderwerp, ik denk niet geslaagd. Maar dat is mijn persoonlijke mening en smaak.
Ja ik begrijp wat je bedoelt met het maken van dit soort foto's. Hartstikke leuk om te doen hoor.Gerda-F schreef: Dat vindt ik nu net het leuke aan dit soort foto's Mdevil.
Maar ik snap wel wat je bedoeld.

Nee, ik denk dat Henry's suggestie een veel leukere foto oplevert.Gerda-F schreef:Je brengt me wel op een idee Henry.Henry schreef:Dubbel zo druk = Te druk
Van mij mag alles boven de toppen van het riet er vanaf. Maakt de foto eens net wat anders.
Maar ik zou dan eerder de onderkant eraf halen.

Bedankt Matthijs.Matthijs schreef:Opzich is hier helemaal niets mis mee, de warme kleuren spreken mij erg aan!
Compositie vind ik ook prima, maar ben toch benieuwd naar een andere uitsnede. Hij mist nu 'iets'...

Bedoel je beide foto's Frans ?Frans schreef:Voor het web en de mate van fijne detaillering is deze te veel verscherpt.
Dat verhoogt onrust in beeld.