Challenge XXX: Halve finale
- Deva
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Volgens Wikipedia is bestek "het eetgerei, de vork, de lepel en het mes dat gebruikt wordt om mee te eten en om de maaltijd op te dienen". Dus een opscheplepel lijkt me prima Eelke.
Het valt mij nog niet mee om in de camper met alleen campingbestek en zonder lichtbox of lampen iets te creëren dat het aangluren waard is. Misschien moet ik het over een heel andere boeg gooien... ik heb nog een paar dagen en blijf dapper proberen.
Het valt mij nog niet mee om in de camper met alleen campingbestek en zonder lichtbox of lampen iets te creëren dat het aangluren waard is. Misschien moet ik het over een heel andere boeg gooien... ik heb nog een paar dagen en blijf dapper proberen.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Sorry Armand maar je draaft in mijn optiek enorm doorAJL schreef:Een challenge moet voor de fun zijn en dus zolang mogelijk kunnen meedoen........niet voor de wedstrijd met een winnaarGotchas schreef:We zullen later nog wel een challenge starten![]()
Maar er komt eerst wat anders
Vallen lepels, messen en vorken niet onder eetgereedschap?
Mijn inzending is ook verstuurd.
Wilbert
Mijn inzending is ook verstuurd.
Wilbert
- Eelke
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Gotchas schreef:Sorry Armand maar je draaft in mijn optiek enorm doorAJL schreef:Een challenge moet voor de fun zijn en dus zolang mogelijk kunnen meedoen........niet voor de wedstrijd met een winnaarGotchas schreef:We zullen later nog wel een challenge starten![]()
Maar er komt eerst wat anders
Kan wel meegaan met Gotchas. Je ligt er uit. Ga lekker verder foto's maken en doe de volgende keer weer gewoon mee gezellig. Het is gewoon voor de fun en uit je comfortzone gehaald worden en weer dingen op een andere manier proberen en jouw visie van het onderwerp op de plaat te krijgen. Kunnen mensen je daarin volgen krijg je stemmen, zo niet dan niet. Het is gewoon voor de lol, leuk en leerzaam. Het is geen spel van leven of dood...