Voor mij hoeft het ook niet persé een z/w te worden. Doch de stelling dat geel en blauw dezelfde helderheid hebben, was vroeger zeker waar, maar digitaal is alles mogelijk.Harry schreef:Voor mij helemaal goed. Persoonlijk zou ik niet omzetten naar ZW. De kleur blauw en geel contrasteren hier mooi. In de zw omzetting zullen ze dezelfde toon krijgen. gr Harry

JPhoto Ik heb toch uit nieuwsgierigheid eens een poging gedaan.JPhoto schreef:Voor mij hoeft het ook niet persé een z/w te worden. Doch de stelling dat geel en blauw dezelfde helderheid hebben, was vroeger zeker waar, maar digitaal is alles mogelijk.Harry schreef:Voor mij helemaal goed. Persoonlijk zou ik niet omzetten naar ZW. De kleur blauw en geel contrasteren hier mooi. In de zw omzetting zullen ze dezelfde toon krijgen. gr Harry
Mijn omzettingen doe ik altijd in LR. Door de kleurschuifjes eens lekker te kietelen, zie je soms wonderen gebeuren.

Dank je.JPhoto schreef:De zeggingskracht is bij de Z/W(voor mij) zeker een stuk verbetert.
Nog meer terug naar de basis.![]()
Met Silver Efix ook zeker een mooi resultaat. Dat heb dat vroeger ook gebruikt, maar ik hou meer van zelf gemaakte soep.![]()
Mooi gedaan, Gerda.