Stemmen Challenge XXX: de finale
Ik ben ook wel benieuwd of mensen kunnen raden, wie welke foto heeft gemaakt. Ik denk een Henry foto te herkennen in f2 
Het heeft zeker iets goeds om dat mee te wegen, maar ik kan dat helemaal niet beoordelen. Ik kan wel beoordelen welke plaat het meeste impact op mij maakt.AJL schreef:3 heel mooie werken, dat zeker
MAAR.....als ik de punten zie dan kijkt men toch niet naar de moeilijkheidsgraad, onterecht
Een musicus luistert anders naar muziek. Maar musici spelen meestal niet alleen voor musici.
- AJL
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Betekenen je woorden niet dat dat allen niet even bekwaam zijn om de foto's te beoordelen?.....of bedoel je iets anders. Leg uitDE2_186 schreef:Het heeft zeker iets goeds om dat mee te wegen, maar ik kan dat helemaal niet beoordelen. Ik kan wel beoordelen welke plaat het meeste impact op mij maakt.AJL schreef:3 heel mooie werken, dat zeker
MAAR.....als ik de punten zie dan kijkt men toch niet naar de moeilijkheidsgraad, onterecht
Een musicus luistert anders naar muziek. Maar musici spelen meestal niet alleen voor musici.
- Henry
- Lid

Volgens mij zegt Jaap dat verschillende personen het acccent ergens anders zullen leggen. Dus "mooi" is niet te vatten in een objectieve maatstaf, maar altijd afhankelijk van de persoon die het beoordeelt. Daarom valt er over smaak ook niet te twisten. 
Wat namelijk voor de een als moeilijk wordt ervaren, hoeft dit helemaal niet voor de ander ook te gelden. 
Zo kan ik eerlijk gezegd op basis van jouw criteria (de moeilijkheidsgraad) niet bepalen op wie je gestemd hebt.AJL schreef:3 heel mooie werken, dat zeker
- Jo
- Lid

Ik zou überhaupt niet weten welke foto de hoogste moeilijkheidsgraad heeft.
Dat hoeft imho niet die foto te zijn met de meeste lichtlijnen.
Kunnen deze zo uit de camera rollen na de vereiste voorbereidingen?
Zulk een foto zou voor mij(persoonlijk) een streepje voor hebben............

Dat hoeft imho niet die foto te zijn met de meeste lichtlijnen.
Kunnen deze zo uit de camera rollen na de vereiste voorbereidingen?
Zulk een foto zou voor mij(persoonlijk) een streepje voor hebben............
- Frans
- Lid

Kan zeker Jo.
Brandend staalwol rondslingeren met lange sluitertijd.
Ook lichtpennen worden gebruikt om te schrijven en te tekenen.
Soms heb je geluk dat er een lichtshow bij je in de buurt is.
Brandend staalwol rondslingeren met lange sluitertijd.
Ook lichtpennen worden gebruikt om te schrijven en te tekenen.
Soms heb je geluk dat er een lichtshow bij je in de buurt is.
Ik zeg verder niets over anderen, zeg alleen iets over mijzelf. Wat Jo hier zegt, dat geldt ook voor mij:AJL schreef:Betekenen je woorden niet dat dat allen niet even bekwaam zijn om de foto's te beoordelen?.....of bedoel je iets anders. Leg uitDE2_186 schreef:Het heeft zeker iets goeds om dat mee te wegen, maar ik kan dat helemaal niet beoordelen. Ik kan wel beoordelen welke plaat het meeste impact op mij maakt.AJL schreef:3 heel mooie werken, dat zeker
Jo schreef: Ik zou überhaupt niet weten welke foto de hoogste moeilijkheidsgraad heeft.
- flipjetiel44
- Lid

Het gaat er niet om, wat het meeste werk is, maar wat je aanspreekt.En wat het meest origineel is.