Daar heb je wel gelijk in maar helemaal erachter staan kan ik niet ivm de drukte in de foto. hij is scherp dat weet ik maar die drukte... ik ga toch nog eens spelen met de foto en de tips meenemen die ik heb gehad hier van anderen en dan nog eens plaatsen en nadenken of ik er dan wel helemaal achter kan staan..Fotosmurf schreef:Ik vind het goudhaantje er mooi scherp op staan.
Kleuren zien er ook goed uit zou alleen de lichte spot voor hem soppen.
Is de klant geen koning.
Als de kwaliteit goed is kan je hem toch gewoon verkopen als de klant het mooi vind.
Jij vindt het misschien niet mooi maar smaken verschillen.
Misschien zie ik dat fout maar kan me niets indenken waar je als fotograaf schade van zou ondervinden.
Slechte kwaliteit zou ik niet verkopen maar dat lijkt me duidelijk.
Hoor graag als mijn gedachte niet goed zou zijn en dan ook waarom niet.

Soms moet je een beetje geluk hebben....RoquiRocks schreef:Goh, ik weet niet hoe het bij jou zit maar bij mij heeft nooit iemand een poging gedaan een foto te kopen . (..... nu kan men natuurlijk te verwachten leuke opmerkingen te plaatsen ...) Maar ik zou daar dan een gat van in de lucht springen.
Zo druk is die drukte niet. Door in hetzelfde formaat te croppen ben je sowieso al een stuk ervan kwijt. Op diverse wijzen kun je de opvallendste plekken laten verdwijnen.
Mooi is ie in ieder geval , zeker als je maar zo kort de tijd had.

Dank je. Ik helaas wel :p hahaha ach ja, ik kan nogal een zeikerd zijnLinnepint schreef:Mooie kleuren, mooie vogel, ik stoor me nergens aan en snap dat iemand deze aan de muur wil