f/5.6 1/200 400

f/5.6 1/160 400

f/5.6 1/160 400

Daniel Doyen schreef:Met deze laatste "kleurcorrectie" heeft ie nu groen haar, en grauw/groen/blauwe bloedvaten...
Ik kan me ook niet inbeelden dat dit met de werkelijkheid overeenstemt, de correctie van Henry
zit veel dichter bij de werkelijkheid denk ik![]()
Persoonlijk vind ik de correctie van Ahum echt niet mooi, en nu ben ik wel benieuwd wat andere ervan gaan vinden ?
DD.

Dat is wel heel erg stellig.rbwadden schreef:Als er deze 3 foto's van het rolletje komen dan moet je als eerste constateren of de foto scherp is waar je het scherp wilt hebben. In dit geval de ogen. Die moeten 100% scherp zijn. Als dat niet zo is dan is het geen goede foto. ....
Zeker in dit geval. Het portret staat echt te poseren. Eventueel statief maar zeker handmatig scherpstellen op de ogen.Frans schreef:Dat is wel heel erg stellig.rbwadden schreef:Als er deze 3 foto's van het rolletje komen dan moet je als eerste constateren of de foto scherp is waar je het scherp wilt hebben. In dit geval de ogen. Die moeten 100% scherp zijn. Als dat niet zo is dan is het geen goede foto. ....