Bewerkingen van foto’s waarvan de maker vindt dat daarbij bijzondere, niet alledaagse technieken zijn gebruikt. Bij plaatsing graag een korte toelichting over die gebruikte technieken.
Ja de compo was ook het eerste wat mij opviel. Sowieso is dit eel anders dan je gebruikelijke werk. Mooi dat je het experiment opzoekt. Ben ook benieuwd naar je eigen mening.
Bedankt voor de reacties. Update geplaatst. Eerlijk gezegd had ik er niet zoveel verwacht. Totaal experimenteel. Het is een oude foto uit een serie over een meubelzaak. Wel een foto met mogelijkheden, dus gewoon ergens begonnen en steeds verder gegaan. 2 stapjes vooruit en 1 weer terug. Ik begon steeds enthousiaster te worden. Uiteindelijk is het bijna een modern schilderij geworden. Als ik hem groot op mijn scherm zie twijfel ik zelfs of ik hem groot af zal laten drukken voor op de wand. Volle tevredenheid dus Peter..Voor mijzelf leuk om de grenzen op te zoeken vind ik zelf...Is dit nog wel fotografie/ hoe ver mag je, kun je gaan in bewerking...gr Harry