Ben gisteren met het gezin lekker naar de landmacht dagen geweest en weet je wat nou zo leuk was we waren niet de enige .
hier heb ik wat foto's hoop dat jullie ze mooi vinden en graag jullie reactie en tips
1
2
3
4
5
6
7
Bedankt voor jullie reactie.
wilde nog even wat toevoegen ze zijn inderdaat wat krap maar ik wilde niet teveel poes pas er op hebben staan.
vandaar dat ze wat krap uitgesneden zijn.
Mooie scherpe opnames waarbij helemaal niet te zien is dat het zo druk is; geen mens te zien op de achtergrond. Daardoor geen storende factoren.
Fototechnische spreken mij 2 en 3 het meest aan doordat ze net wat meer bite hebben.
De rest zijn nette registraties.
vind je chopper foto's het betere werk.
en dan voornamelijk de 3e (enige wat ik hierop heb is een iets langere sluiterstijd gebruiken zodat je wat meer beweging krijg in de wieken.
1, 4, 6 en 7 staan scheef.
en wat flipje hierboven schreef over de soldaat ben ik het ook over eens.
eerste wat me opviel was die kniebeschermer...
en vioto bedankt was me zelf nog niet eens opgevallen dat ze scheef staan zal er in het vervolg beter op letten denk dat ik me bril maar eens op moet zetten
Ik vind de serie leuk, maar ga wel met de rest mee dat het wat krap en wat centraal gekaderd is. iets meer afstand en je krijgt al wat meer spanning in de foto.
Gotchas en BossA bedankt voor jullie reactie's en ik zal er op letten als ik weer foto's maak om de kaders minder krap tehouden.
Pffffff wat moet ik toch nog een hoop leren