Update

57 mm / ISO 100 / F/11 / 1/125 sec.

Je hebt gelijk Henry, ik had e.e.a. al een beetje bijgewerkt voor wat meer verschil tussen ondegrond en achtergrond maar kennelijk niet genoeg. Ik zal er nog mee aan de slag gaan.Henry schreef:Ik vind wel dat de ondergrond door je opstelling hier een beetje "verdwenen" is.
Ik ben er veel meer in geïnteresseerd wat jij er van vind Frans. Ik plaats hier foto's om van de reacties te leren en mijn eigen mening ken ik al.Frans schreef:Wat vind je zelf van de zwart wit Rob.

Inderdaad, maar die gun ik jou niet Jo. Ik weet wel zeker dat mijn ziekte in meerdere opzichten daar de oorzaak van is. Die heeft mijn hele kijk op de wereld flink veranderd met de fotografie als logisch gevolg. Ik zie het als één van de verrijkingen die mijn ziekte heeft gebracht.Jo schreef: Er zal wel door omstandigheden een perfecte drijfveer zijn.
Mijn foto's zijn vaak bewust niet logisch en mogen gerust gemaakt overkomen. Denk maar aan een vis in een vaas of tulpen in een wandelschoen. Ik heb heel lang wat ik nu noem registratieplaatjes van vogels gemaakt en daar heb ik geen plezier meer in. Wel in foto's die de kijker prikkelen hun fantasie erbij te gebruiken. Overigens was ik me bij het fotograferen al bewust van het ontbrekende steeltje.Gerda-F schreef: De afgevallen roos is niet echt logisch omdat er maar 2 rozen in de vaas staan met de bloem er nog op.
Dat maakt het geheel te gemaakt.