Maandopdracht juni-Pipanda
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Vind het een pracht plaat, heb je nou 2 verschillende foto's aan elkaar geplakt of 1 foto met verschillende scherpstel punten aan elkaar geplakt?! Ik begrijp het niet helemaal 
- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties
Gotchas; ik heb 2 foto's overelkaar heengeplakt. De ene foto was scherp op het voorste kikkertje( 2e van links). De andere was scherp op de de 2e van rechts. Ik heb de 2 foto's overelkaar heen gelegt. De foto met het voorste kikkertje scherp achter de andere foto en toen het onscherpe kikkertje uitgegumt waardoor er een scherp kikkertje te voorschijn kwam van de foto erachter. Je kan het zien omdat het achterpootje van dat 1e kikkertje toch al weer onscherp is, terwijl de kikker links achter weer scherper is
Gotchas; ik heb 2 foto's overelkaar heengeplakt. De ene foto was scherp op het voorste kikkertje( 2e van links). De andere was scherp op de de 2e van rechts. Ik heb de 2 foto's overelkaar heen gelegt. De foto met het voorste kikkertje scherp achter de andere foto en toen het onscherpe kikkertje uitgegumt waardoor er een scherp kikkertje te voorschijn kwam van de foto erachter. Je kan het zien omdat het achterpootje van dat 1e kikkertje toch al weer onscherp is, terwijl de kikker links achter weer scherper is
Laatst gewijzigd door pipanda op 10 jun 2009 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
moet ik eerst een slachtoffer zien te vinden die met mijn kindjes wil maken en dan hopen dat ik oud genoeg word om ze zelf kinderen te zien krijgen... (niet deze tekst te letterlijk nemen aub)Tony schreef:weer een schitterende opnamemooie inzending
Vioto, wacht maar tot je kleinkinderen hebt....dan ken je alle liedjes
- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties
Toch grappig om te lezen dat heel veel mensen het liedje van de 7 kikkertjes niet kennen
Ik dacht echt dat dat een algemeen bekend kinderliedje was, zelfs mijn nichtje van 5 kent dat liedje al 
Toch grappig om te lezen dat heel veel mensen het liedje van de 7 kikkertjes niet kennen