Uiltje 2: draaihals uiltje

Je hebt gelijk, Ron.Ron62 schreef:2 mooie platen, scherpte goed op de koppies.![]()
Omdat je beide foto's in 1 post plaatst valt wel het kleurverschil erg op.....2e foto een stuk roder, 1e foto een stuk geel/groener, ik moet zeggen dat ik de 2e qua kleur mooier vind.
Ook zie ik volgens mij wat kloonsporen onder het Uiltje in de 1e foto.

Je hebt gelijk, Ron.Ron62 schreef:2 mooie platen, scherpte goed op de koppies.![]()
Omdat je beide foto's in 1 post plaatst valt wel het kleurverschil erg op.....2e foto een stuk roder, 1e foto een stuk geel/groener, ik moet zeggen dat ik de 2e qua kleur mooier vind.
Ook zie ik volgens mij wat kloonsporen onder het Uiltje in de 1e foto.

Klopt Wil: daarom heet hij ook CAMO.wilw schreef: De 1e valt ietwat weg tegen de stronk
Hoi Peter, als ik de exif van je foto's bekijk is de eerste gemaakt op 2018-6-5 om 21:28:23 en de tweede op 2018-6-5 om 21:28:04, de eerste foto is dus 19 seconden later gemaakt dan de tweede.RoquiRocks schreef:Het kleurverschil is goeddeels te verklaren door het tijdstip van opname : ik ben nl. doorgegaan t/m het gouden uurtje => tweede foto. , nu juni .

Ron62 schreef:Hoi Peter, als ik de exif van je foto's bekijk is de eerste gemaakt op 2018-6-5 om 21:28:23 en de tweede op 2018-6-5 om 21:28:04, de eerste foto is dus 19 seconden later gemaakt dan de tweede.RoquiRocks schreef:Het kleurverschil is goeddeels te verklaren door het tijdstip van opname : ik ben nl. doorgegaan t/m het gouden uurtje => tweede foto. , nu juni .