Songs of innocence and experience
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Inderdaad een fraai contrast!
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Hele mooie; alleen het afsnijden van boven vind ik iets minder maar daar heb je vast een reden voor.
- Dennismulder55
- Lid

Voor mij een foto die mij niet zo aanspreekt. Ik had liever de hele boom gezien denk ik
- Ron62
- Moderator
Deze heeft wel wat en spreekt mij meer aan dan de reflecties.
Toch vraag ik me af hoe de foto eruit gezien zou hebben met meer ruimte, dus of de bovenkant, of de onderkant van de boom erop en misschien wel allebei.
Toch vraag ik me af hoe de foto eruit gezien zou hebben met meer ruimte, dus of de bovenkant, of de onderkant van de boom erop en misschien wel allebei.
- Henry
- Lid

Ik had graag meer boom op de foto willen zien; je staat er voor mij iets te dicht op.
Ook vind ik de foto iets te donker. Dit had ik ook bij je andere foto waar je deze boom in hebt staan, maar in die andere foto vond ik dat het in het totale beeld nog wel kon. Hier heb je minder in beeld en wordt de achtergrond nog belangrijker. Door de foto iets lichter te maken krijg je ook iets meer doortekening in de boom.
Ook vind ik de foto iets te donker. Dit had ik ook bij je andere foto waar je deze boom in hebt staan, maar in die andere foto vond ik dat het in het totale beeld nog wel kon. Hier heb je minder in beeld en wordt de achtergrond nog belangrijker. Door de foto iets lichter te maken krijg je ook iets meer doortekening in de boom.