Dank tot zover. Joop, ik kan er ook niets over uitleggen. Ik denk dat abstractie niet iets is om te begrijpen maar om te voelen. Het gaat meer om vorm, harmonie, balans en kleur. (Of zwart-wit en grijstinten). Realiteit is volstrekt niet belangrijk. Daarom is er ook maar een relatief klein publiek voor. Ik heb eens een avond gevuld op een fotoclub met abstractie als onderwerp. Toen geprobeerd om mijn visie en werkwijze uit te leggen. Gr. Harry
Ik snap dat het gevoel is en soms vind ik het ook echt mooi maar meestal kan ik er niets mee.
Blijft toch leuk om af en toe even te reageren bij je al is het met een grap en een grol.
Deze is voor mij minder geslaagd dan de vorige xxxx.
Ik kan je vertellen waar het voor mij wringt. Het hekwerkje rechts verstoort voor mij het beel in die zin dat het voor mij niet in het lijnenspel past.
Dank jullie wel. Jammer Armand, volgende keer weer beter. @ Fran: zou goed kunnen. Ik ga er morgen even voor zitten. ( ook bedankt voor de reacties op de andere xxxx-en) Gr. Harry
Voor mij het origineel, waarin ik nou juist zo leuk vind dat je kunt zien hoe het in elkaar zit (en wat dus veel zegt over jouw manier van kijken, Harry)