Langs de Maas
- mrJanneman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Voor mij dan weer niet, vind het beeld net te somber geworden. Van een landschap moet je juist wat blij worden.
Even schuiven met foto en ik merk al op dat wanneer bovenste deel er af is en er dus meer panorama ontstaat de foto direct aangenamer wordt voor mij.
Even schuiven met foto en ik merk al op dat wanneer bovenste deel er af is en er dus meer panorama ontstaat de foto direct aangenamer wordt voor mij.
- ArtenCo
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
hmmm wel erg donker landschap. De uitgebeten witte in de wolken vind ik niet zo mooi. De uitsnede zou ik ook iets aanpassen, de donkerste wolk eraf, dan kijkt de opname voor mijn gevoel al een stuk aangenamer.
- Gerda-F
- Lid

Ik ga met mijn voorgangers mee.
De foto is te donker.
Ik heb eens uitgeprobeerd om :
het water en de bomen wat lichter af te werken en het water wat minder kleur te geven.
De donkere wolk weg te croppen en de te lichte wolken weg te poetsen.
Wat mij betreft wordt de foto er dan toch mooier door.
De foto is te donker.
Ik heb eens uitgeprobeerd om :
het water en de bomen wat lichter af te werken en het water wat minder kleur te geven.
De donkere wolk weg te croppen en de te lichte wolken weg te poetsen.
Wat mij betreft wordt de foto er dan toch mooier door.
- Gerda-F
- Lid

Judith schreef:Ha, ik ga niet met jullie mee! Ik vind hem juist mooi zo, lekker moody. Zo zie je maar weer, smaken verschillend.
Ik wilde hem eerst nog plaatsen maar als deze foto is zoals jij het wilt (en dat dacht ik ook wel
- RoquiRocks
- Lid

- Geslacht: Man
Wat je met "lekker moody" bedoeld weet ik niet maar ik vind de foto ook te donker/te dramatisch gemaakt werd..
Ik verwacht dat een meer heldere versie prettiger oogt en nog steeds enig drama kan vertolken.
Ik verwacht dat een meer heldere versie prettiger oogt en nog steeds enig drama kan vertolken.