Losse monitor voor presentaties

Plaats reactie
Nuelle
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Losse monitor voor presentaties

Bericht Geplaatst:

Ruk zeg!!! Mijn nieuwe monitor is niet compatibel met mijn huidige macbookpro (2012)
Zucht... Wel met de macbook air maar die ik niet van mij.
Nieuwe Macbookpro erbij kopen. Nu heb ik dus toch een duur scherm :blush :dash :dash
Laatst gewijzigd door Nuelle op 02 sep 2018 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog Profiel Website Foto's
Ron62
Moderator
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Ik had toen ik naar een nieuw scherm ging kijken ook al gekeken naar de LG 4K schermen en kwam er toen ook achter dat dat met mijn pc niet ging werken....een te hoge resolutie voor dat oude beestje zeiden ze.
Toen dus besloten om voor de iets duurdere Eizo te gaan, is nog altijd goedkoper dan een LG + nieuwe pc.
Ze vertelden mij toen ook dat het met een andere videokaart misschien ook opgelost had geweest, maar dan rol je volgens mij weer van het één in het ander, dus voorlopig nog maar even met de oude pc en het nieuwe Eizo scherm, wat voor mij voorlopig goed genoeg is. :)
Omhoog Profiel Foto's
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ron62 schreef:Ik had toen ik naar een nieuw scherm ging kijken ook al gekeken naar de LG 4K schermen en kwam er toen ook achter dat dat met mijn pc niet ging werken....een te hoge resolutie voor dat oude beestje zeiden ze.
Toen dus besloten om voor de iets duurdere Eizo te gaan, is nog altijd goedkoper dan een LG + nieuwe pc.
Ze vertelden mij toen ook dat het met een andere videokaart misschien ook opgelost had geweest, maar dan rol je volgens mij weer van het één in het ander, dus voorlopig nog maar even met de oude pc en het nieuwe Eizo scherm, wat voor mij voorlopig goed genoeg is. :)
Ja dat dus!
Nu was mijn MacbookPro wel aan vervanging toe maar het is wel balen. Mijn Eizo vind ik te duur om mee te slepen van locatie naar locatie. Vandaar de LG.
gelukkig hoor ik zojuist dat een vriend van mij zijn Macbookpro gaat vervangen en ik de zijne goedkoper kan overnemen. Had al bijna op de verzend knop gedrukt voor een nieuwe. Just in time! Retina scherm dus dat moet goed komen. Maar ik ga em wel eerst testen. ;-)
Frans
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Terug naar de winkel zou ik zeggen.
Omhoog Profiel Foto's
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Frans schreef:Terug naar de winkel zou ik zeggen.
Om een nieuwe mac te kopen? :D

Ik heb die monitor nodig. En ik wil een goeie. Of ik nou deze of een andere koop, mijn huidige macbook is aan vervanging toe. Maar het was even slikken....

Nu kan ik een Macbookpro (10/2014) overnemen van een goeie vriend. Dat gaat mij geld schelen. Ervan uitgaande dat deze wel matched zit ik toch in dubio.
Wat zal ik doen?
Het is dezelfde die ik nu zou kopen. Alleen is ie uit 2014. Nieuwprijs hetzelfde. €1500 Ik ga morgen naar I Mac & More. Die kopen in. Deze vriend zegt: wat zij geven voor de inkoop is wat jij mag betalen voor deze mac. Het is even afwachten wat ze gaan betalen. Maar waar zou ik de grens leggen tussen 2de hans of een nieuwe? Uitgaande van aftrek BTW dus nieuw €1250.
Ook geen zin om n 2 jaar een nieuwe te moeten kopen. Ik haat Mac. En ik hou ervan. Zucht....
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Nuelle schreef:Ruk zeg!!! Mijn nieuwe monitor is niet compatibel met mijn huidige macbookpro (2012)
Nieuwe Macbookpro erbij kopen. Nu heb ik dus toch een duur scherm :blush :dash :dash
Hoe is de nieuwe monitor niet compatibel?
Past de stekker niet?
Omhoog Profiel Foto's
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Henry schreef:
Nuelle schreef:Ruk zeg!!! Mijn nieuwe monitor is niet compatibel met mijn huidige macbookpro (2012)
Hoe is de nieuwe monitor niet compatibel?
Past de stekker niet?
Stekker past prima. Het beeldscherm ondersteund geen 4K. Op onze andere mac, een nieuwere en een beter beeldscherm is het geen probleem. De resolutie is simpelweg te laag...
AJL
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Zoveel reacties.....ge ziet : soms komt het traag op gang :proost
Omhoog Profiel Foto's
Frans
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Naar de winkel om je beeldscherm terug te brengen.
Neem aan dat je verteld hebt op welke Mac die moest aansluiten.
Omhoog Profiel Foto's
Nuelle
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Klopt AJL! ;-)

Frans: waarom zou ik dat doen dan? Dan heb ik en geen monitor en geen Macbook. En zo'n BCC weet in principe ook niet veel hoor. Die staan gewoon te verkopen. Wil je iets wat niet standaard is dan kijken ze al of je iets heel geks zegt. Mediamarkt zelfde verhaal. Was alleen de info nog slechter.
Frans
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Oké. :shock
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”