Zucht... Wel met de macbook air maar die ik niet van mij.
Nieuwe Macbookpro erbij kopen. Nu heb ik dus toch een duur scherm

Ja dat dus!Ron62 schreef:Ik had toen ik naar een nieuw scherm ging kijken ook al gekeken naar de LG 4K schermen en kwam er toen ook achter dat dat met mijn pc niet ging werken....een te hoge resolutie voor dat oude beestje zeiden ze.
Toen dus besloten om voor de iets duurdere Eizo te gaan, is nog altijd goedkoper dan een LG + nieuwe pc.
Ze vertelden mij toen ook dat het met een andere videokaart misschien ook opgelost had geweest, maar dan rol je volgens mij weer van het één in het ander, dus voorlopig nog maar even met de oude pc en het nieuwe Eizo scherm, wat voor mij voorlopig goed genoeg is.

Om een nieuwe mac te kopen?Frans schreef:Terug naar de winkel zou ik zeggen.

Hoe is de nieuwe monitor niet compatibel?Nuelle schreef:Ruk zeg!!! Mijn nieuwe monitor is niet compatibel met mijn huidige macbookpro (2012)
Nieuwe Macbookpro erbij kopen. Nu heb ik dus toch een duur scherm![]()
![]()

Stekker past prima. Het beeldscherm ondersteund geen 4K. Op onze andere mac, een nieuwere en een beter beeldscherm is het geen probleem. De resolutie is simpelweg te laag...Henry schreef:Hoe is de nieuwe monitor niet compatibel?Nuelle schreef:Ruk zeg!!! Mijn nieuwe monitor is niet compatibel met mijn huidige macbookpro (2012)
Nieuwe Macbookpro erbij kopen. Nu heb ik dus toch een duur scherm![]()
![]()
Past de stekker niet?