Drama Queen
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Fraaie plaat met mooie kleuren, waarbij de bewerking voor mij iets 'over the top' is en waarbij ik het ook jammer vind dat de bovenkant en rechterkant van de boom aangesneden zijn. 
- Ron62
- Moderator
Weet ik niet Judith, hoe jij dat al wist, ik wordt schijnbaar steeds voorspelbaarder.
Maar soms kan het wel vind ik, maar ik denk dat het hier voor mijn smaak net te weinig aangesneden is.....ik heb het gevoel dat de aangesneden takken nog maar een heel klein stukje door lopen buiten de foto en dan mis ik zo'n klein stukje wel.
Maar soms kan het wel vind ik, maar ik denk dat het hier voor mijn smaak net te weinig aangesneden is.....ik heb het gevoel dat de aangesneden takken nog maar een heel klein stukje door lopen buiten de foto en dan mis ik zo'n klein stukje wel.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Vind je kleuren hier erg lekker, maar de drama queen is voor mij ook te aangesneden.
Geeft me het gevoel dat het beeld te klein is en dat je geen ruimte meer had om naar achteren te gaan
Geeft me het gevoel dat het beeld te klein is en dat je geen ruimte meer had om naar achteren te gaan
- BertvanElten
- Lid

Hoi Judith, fraaie sfeerplaat...(over het aansnijden van de queen is al genoeg gezegd).
Gr, Bert
Gr, Bert
- Dennismulder55
- Lid

Fraai Judith! Heerlijke sfeer en kleuren. Kleine puntje; idd de aansnijding en de onderbelicht bomen. Je zou HDR kunnen gebruiken om voldoende dynamisch bereik te krijgen
Ik denk dat je als de boom wat meer links in het kader zou plaatsen, het nog prettiger kijkt.
Ik denk dat je als de boom wat meer links in het kader zou plaatsen, het nog prettiger kijkt.