Kokmeeuw staat er netjes belicht en goed scherp op.
Ik vind de soortgenoten achter hem/haar eigenlijk meer storen dan dat ze wat toevoegen, waarschijnlijk omdat ze te onscherp zijn en ook de witte poepjes op de reling mogen van mij een sopje krijgen.
Bedankt voor je kritische kijk Ron en de pluizenbollen achter hem zijn misschien wel te onduidelijk inderdaad. Deze poepjes liggen mij niet zo in de weg, hoewel ik ze soms wel verwijder. Het heurt er ook wel een beetje bij.
Hoi Herman, voor mij zijn de achterste meeuwen ook wel een toevoeging aan de plaat (wellicht het wit nog iets temperen??)
Gewoon een fraaie plaat met goede opbouw (ja, die poepjes... weet ik niet).
Gr, bert
Ik kan Bert wel volgen. Als je de achtergrond wat meer donker maakt, is het ook minder druk!
Verder een mooi contrastrijk beeld met een kloppende composite
Henry schreef:Een mooie foto, de kleuren en scherpte spreken mij hier aan, maar.... hebben ze in het echt zulke rode poten?
Bedankt voor alle reacties en aanmerkingen die ik natuurlijk serieus meeneem naar een vlgd shoot.
Henry, mijn camera staat op natuurlijk ingesteld zonder kleuraanpassing. Mede door het licht komt het rood ook extra naar voren en voor mij nog niet te, want in LR kan ik alle kanten nog op.