Stemmen Challenge XXXI - Winter
-
Hans v Ee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Het kan best een getal onder de 10 Ron, maar dan wel om en om. Gr. Hans.Ron62 schreef:Ik dacht eigenlijk in eerste instantie ook dat Gotchas een geintje maakte met dat getal onder de 10.![]()
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ik ga er vanuit dat Gotchas het eerlijk doet en dat zij alleen op mijn eerste meldingen reageert dus Megan had ook nog het getal kunnen zeggen dat ik als tweede noemde.
Als er een gevoel heerst dat het niet eerlijk gegaan zou zijn wil ik niet winnen hoor.
Gotchas schuif Megan maar naar de volgende ronde, geen probleem.
Het is wel een puntje waar we over na moeten denken hoe we dat in de toekomst gaan doen als er deelnemers gelijk eindigen.
Succes in de volgende ronde Megan.
Als er een gevoel heerst dat het niet eerlijk gegaan zou zijn wil ik niet winnen hoor.
Gotchas schuif Megan maar naar de volgende ronde, geen probleem.
Het is wel een puntje waar we over na moeten denken hoe we dat in de toekomst gaan doen als er deelnemers gelijk eindigen.
Succes in de volgende ronde Megan.
-
Hans v Ee
- Lid

Dit begrijp ik niet, het gaat om een gelijke stand 14-14Ron62 schreef:Ok, maar dan kun je ook elke ronde wel een getal onder de 10 nemen en dan hoeft er ook helemaal niemand meer te stemmen.
- Ron62
- Moderator
Ik bedoel dus dat men dan helemaal geen foto's meer hoeft in te sturen en ook niet meer hoeft te stemmen.....we doen gewoon de challenge met een getal onder de 10, veel makkelijker toch?!
Dit is wel als geintje bedoeld hoor, Hans.
-
Hans v Ee
- Lid

OoooooooooRon62 schreef:Ik bedoel dus dat men dan helemaal geen foto's meer hoeft in te sturen en ook niet meer hoeft te stemmen.....we doen gewoon de challenge met een getal onder de 10, veel makkelijker toch?!![]()
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Geen idee wie ik nu moet feliciteren, maakt me ook niet uit. Allebei mooie fotoo's en de lucky winner veel succes in de halve finale 
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Kom op mensen het is maar een spelletje, moeten we daar nu echt zo moeilijk over gaan doen?! Het zal nooit naar ieder zin zijn als Megan hem had geraden was niemand er over gevallen dat Fotsmurf meer getallen had genoemd maar goed ik zal beide laten doorgaan naar de halve finale dan is hopelijk iedereen weer gerust.
Megan en Fotosmurf jullie gaan beide door naar de halve finale
Graag einde discussie nu
Megan en Fotosmurf jullie gaan beide door naar de halve finale
Graag einde discussie nu