I remember
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik heb het nummer ook even nageluisterd, en concludeer dat het meer om de tekst gaat dan om de sfeer van de muziek (best lekker trouwens)
Verder volg ik Wil wel, hoewel ik wel degelijk scherpte zie, maar het beeld komt net wat te willekeurig over.
Verder volg ik Wil wel, hoewel ik wel degelijk scherpte zie, maar het beeld komt net wat te willekeurig over.
- BertvanElten
- Lid

Hoi Judith,
heb de muziek niet opgezocht......maar kan me wel vinden in de voorgaande opmerkingen van Wil en Peter, dat dit het (ook voor mij) net niet is...mis een beetje een onderwerp in dit beeld
.
maar het belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf een goed gevoel bij hebt....
hoop dat je er wat mee kunt...
Gr, Bert
heb de muziek niet opgezocht......maar kan me wel vinden in de voorgaande opmerkingen van Wil en Peter, dat dit het (ook voor mij) net niet is...mis een beetje een onderwerp in dit beeld
maar het belangrijkste is natuurlijk dat je er zelf een goed gevoel bij hebt....
hoop dat je er wat mee kunt...
Gr, Bert
-
darkshooter11
- Lid

Fraai hoor
- Dennismulder55
- Lid

Je hebt het zelf al wel verwoord. Denk dat het vooral ontbreekt aan een goed en aansprekend onderwerp hier
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ik volg Peter en Wil in deze.

Ik maak toch redelijk scherpe platen met een telelens hoor Judith.Judith schreef:Hij is gemaakt met een telelens, vandaar de onscherpte.