Zoasl ik al schreef, de foto is direct uit de camera. Het was niet mijn bedoeling er een pronkstuk van te maken, daar ben ik gewoon te lui voor als het een foto betreft die ik normaal gesproken niet zou maken. Voor mij was het meer een vinger oefening om te zien of het moeilijk was dit beeld na te maken. en dan voor mij mbt de plaatsing van de attributen en de belichting. Ik heb gewoon gebruik gemaakt van wat ik direct voor handen had. Achtergrond is de achterkant van een sjoelbak, ondegrond is een niet meer in gebruik zijnde boekenplank. Belichting is gedaan met een continu licht. Ik heb wel eerst het eitje moeten koken maar dat kon in de tijd dat ik het dopje en lepeltje heb opgezocht. Dopjes gebruik ik nooit dus ik moest even zoeken

.
Al met al leuk om even te doen maar als we dit vaker zouden doen is een grotere uitdaging aan te bevelen, dit was niet echt moeilijk. De essentie is dat je het voorbeeld eerst goed moet analiseren vwb het licht gebruik en de plaatsing van de attributen. Achter en ondergrond zijn voor mij dan van ondergeschikt belang.