dankje!Wim schreef:puntje van de snavel volg ik in. lijkt een beetje op een half zw foto. ik vind hem mooi zoals ie is.

Dankjewel hoor!rbwadden schreef:Mooie binnenkomer! Belooft nog heel wat.

Dat kopt, dat de foto iets frisser zou mogen zijn, daar geef ik je helemaal gelijk in!Ron62 schreef:Mooie 1e foto.![]()
Ik volg wel wat betreft het puntje van de snavel en dat de foto iets 'frisser' zou mogen.
Oplichten zou je kunnen doen d.m.v iets meer helderheid en misschien wat minder contrast(dan heb je minder snel last van overbelichting)
Ook denk ik dat er in de levels nog wel wat te winnen valt en je zou ook nog de zwarten in de witte tinten, bij 'selectieve kleuren', wat terug kunnen halen.
Er zijn in Photoshop(en ook in Lightroom) meerdere/vele wegen die naar Rome leiden.
Mocht je niet één van deze twee bewerkingsprogramma's gebruiken dan zal er in het bewerkingsprogramma wat jij gebruikt ook vast een manier zijn.

Danku voor het compliment!Rob Olivier schreef:Mooie foto met veel sfeer, fijne binnenkomer!
Het puntje van de snavel is wel een punt.
Dankuwel voor het compliment hoor!Mdevil schreef:Staat er netjes op, alles is al zo'n beetje gezegd over verbetering van je foto. Toch is het (al) een hele fraaie foto qua scherpte en compositie ( snavel kan beter inderdaad ).
Lekker blijven doorgaan met fotograferen.