Het zal hier wel om de lijnen gaan, maar zoals in m'n eigen topic al gezegd zie ik daar niet echt wat in.....voor mij is het gewoon een foto die aan de bovenkant te krap is aangesneden.
Het technische gedeelte zoals scherpte en belichting zien er goed uit.
Aangedurft . Durf jij het aan om te vertellen wat je idee hierbij was... Ik zie wel dat ik het laatste stapje mi niet meegenomen heb.. @ Ron: Het gaat idd om de lijnen. Het is nogal hoog daar, dus zowiezo moet ik in de hoogte snijden. Vind jij het nu te krap? gr. Harry
Zoals altijd scroll ik van boven naar beneden, zie de foto's, verbaas me deze keer over de update en bouw een vermoeden van wat ik zal gaan lezen over het waarom. Ik ben zelden enthousiast over al te fors shopwerk, zo ook hier. Voor mij is het origineel een echte Harry (blij dat ik er weer eens eentje zie). De update is ontdaan van zijn ziel. En tot mijn plezier lees ik dat allemaal terug hier, inclusief de twijfels achteraf.
Frans en Peter. Peter dank voor de opmerking van “een echte Harry” dat zijn wel de mooiste complimenten die ik kan krijgen. Ik ben de laatste tijd idd wat minder van het uploaden...Gr. Harry
Abstractie is echt jouw ding. Daar van uitgaande denk ik is het een prima registratie. Toch kunnen deze foto's mijn aandacht niet al te lang vasthouden.