De vraag. Als ik de camera aan doe klap gelijk de flitser open? klap ik hem handmatig weer dicht en druk ik op het knopje van de flitser klapt hij niet open? Iemand die weet hoe ik dit kan veranderen? Heb het menu precies het zelfde staan als de andere 40 d maar toch op een of andere manier klapt deze gelijk open?
Interne flitser vraag canon 40d
- Cinemovie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
heb vandaag een nieuwe camera gekregen de 40d. Ik heb deze gekregen omdat mijn vorige niet meer terug kreeg van de reperatie mocht ik een nieuwe hebben van media markt..
De vraag. Als ik de camera aan doe klap gelijk de flitser open? klap ik hem handmatig weer dicht en druk ik op het knopje van de flitser klapt hij niet open? Iemand die weet hoe ik dit kan veranderen? Heb het menu precies het zelfde staan als de andere 40 d maar toch op een of andere manier klapt deze gelijk open?
- Henry
- Lid

Vervelend zeg!
Ik zou teruggaan als je niet het vertrouwen hebt dat dit goed zit. Voor je het weet wordt deze (omdat je hem te lang in bezit hebt) niet meer gewisseld, maar ter reparatie aangeboden
Ik zou teruggaan als je niet het vertrouwen hebt dat dit goed zit. Voor je het weet wordt deze (omdat je hem te lang in bezit hebt) niet meer gewisseld, maar ter reparatie aangeboden
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Bel ze vandaag wel even op... geen zin om weer 7 weken te wachten tot ze eindelijk besluiten dat ik een nieuwe krijg.. heb wel weer pech zeg met die dingen. kan er verder ook niet over vinden op inernet...
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Heb nog is wat op internet rondgekeken en gelezen dat de firmware 1.1.1. aanpassingen heeft voor de flitsbesturing misschien wel een foutje gemaakt?
Ga hem anders vandaag proberen te downgraden naar 1.0.8. We zien we even....In ieder geval een vreemd verhaal, Heb ik weer !!!! En oe heb zo'n zin om weer naar die media markt te gaan.. misschien probeer ik het eerst wel rechtstreeks via canon.
Ga hem anders vandaag proberen te downgraden naar 1.0.8. We zien we even....In ieder geval een vreemd verhaal, Heb ik weer !!!! En oe heb zo'n zin om weer naar die media markt te gaan.. misschien probeer ik het eerst wel rechtstreeks via canon.
kan downgraiden zonder problemen?
oh dat wist ik niet, is het verholpen???
Al gezegd, maar zou ook gelijk teruggaan/contact opnemen als dit geen instelling is.
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Heb ik al gekeken maar kan daar niet de info vinden die ik nodig heb. dankje dat je even met me mee hebt gekeken.Frans schreef:Kun je op pagina 99 e.v. van je handleiding niet wat vinden?