Welke camera moet ik kopen?!
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Er is niks mis met deze camera, maar ik zie dat je deze veel goedkoper in een andere winkel kunt kopen.LdL schreef:...Op dit moment staat op nummer 1 de Canon eos m50. Deze camera is Met eenqctie te Koop bij de MM. €560 met tas en gb16 sd kaart....
- xafke
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
De laatste jaren hebben de fabrikanten ZEER veel camera´s op de markt gebracht. Dat zijn echt geen slechte toestellen (op een paar uitzonderingen na). Maar onder druk van al dat nieuws dat maar blijft komen drukt dat wel zeer hard op de tweedehandsprijzen. Zo kan je nu tweedehands echt zeer goede zaakjes doen.
Om in de stal van Canon te blijven zou ik bv een betere instapper aanraden zoals de 550D. Daar een kitlens 18-55 op en je kan prima starten. Later kan je dan betere lenzen kopen om dan finaal ook een betere camera te kopen eens je er meer kaas van gegeten hebt en beter weet wat je wil. Tweedehands moet je die kunnen vinden rond de 250 euro. Daar ga je je geen bult aan verschieten.
Om in de stal van Canon te blijven zou ik bv een betere instapper aanraden zoals de 550D. Daar een kitlens 18-55 op en je kan prima starten. Later kan je dan betere lenzen kopen om dan finaal ook een betere camera te kopen eens je er meer kaas van gegeten hebt en beter weet wat je wil. Tweedehands moet je die kunnen vinden rond de 250 euro. Daar ga je je geen bult aan verschieten.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar als beginneling, is de genoemde camera een geschikt model om foto's te maken van dieren/natuur en wat zijn dan de beste instellingen in de camera ervoor ?
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Mi een weinig zinvolle beginvraag. Welke camera moet ik kopen is hetzelfde als op een autoforum vragen wat een goede auto is. Door de vele antwoorden/ voorkeuren wordt de keuze vaak moeilijker als makkelijker. Zelf zou ik me bij een goede fotozaak advies laten geven. Je kunt ze dan ook even vasthouden. Succes! Gr. Harry