Bedankt allemaal.
@ArtenCo, ik heb wel wat Eenden op m'n hd staan, maar ik denk nog veel meer Torenvalkjes.
Ik vind niet elke foto van een Eend hetzelfde, ook niet als ik telkens een laag standpunt gebruik.....een hoger standpunt vind ik een stuk minder mooi, dus dat gebruik ik bijna niet bij dit soort fotografie.
De foto's zijn van verschillende Eenden, op verschillende dagen, met verschillende tijdstippen en dus ook met verschillend licht gemaakt en ook met verschillende achtergronden, ook zijn de poses van de Eenden telkens anders.
Er zijn ook mensen die bijna alle vogels op elkaar vinden lijken, dus die zouden aan 1 vogelfoto genoeg hebben.
Is gekkigheid, maar volgens mij valt het aantal foto's dat ik in 9 jaar tijd van Eenden hier heb geplaatst best wel mee.....ook Meerkoeten, Futen, verschillende Ganzen, Kuifeenden en zo en allen met een vrij laag standpunt.
Er is niet zo heel veel vernieuwends te verzinnen in fotoland, alle vogels die er op de wereld zijn zullen vast wel ergens een plaatsje op i.net gevonden hebben en ook alle sporten die beoefend worden zullen vast gefotografeerd zijn.