Dus geprobeerd om de IJsvogel 'aan het werk' te fotograferen, maar door de nogal donkere omstandigheden viel dat niet helemaal mee.
Het gaat ook allemaal zo razendsnel, daar moet je eigenlijk wel beter weer voor hebben om wat snellere sluitertijden te halen.
De laatste poging die we deden mislukte, omdat de vogel heel lang op het takje bleef zitten, maar uiteindelijk niet in het water dook, maar weg vloog.....het blijven natuurlijk levende dieren in het wild, dus niet echt te voorspellen.
De poging daarvoor mislukte bij mij ook, omdat ik plots zag dat m'n scherpstelpunt net voor de gewenste positie stond en precies toen ik dat veranderde dook ze natuurlijk.
De keer daarvoor is deze foto van, maar ik was hier nog niet helemaal tevreden over de instellingen. Het is natuurlijk altijd even uitproberen en zoeken naar de juiste instellingen, maar zoals gezegd na deze poging wilde het niet meer lukken, omdat onze blauwe vriendin niet meer mee wilde werken en toen had ik de instellingen weer net wat 'gefinetuned', lees iets snellere sluitertijd en op het juiste punt scherp gesteld, maar helaas pindakaas.
Deze foto is dus zeker nog niet perfect(zal het ook nooit worden

1/640, F/6.3, ISO-3200