Lucie
- Eus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Ik vind het op zich heel gaaf gedaan, en ook een hele mooie foto, maar de spiegeling in de 'bel' klopt niet hoor...
, en vind dat wel afdoen aan het geheel.
Verder zou ik heel graaf twee hele ogen hebben gezien, of niks van het tweede oog.
Ik vind de belichting en de grijze sfeer wel heel erg mooi!
Verder zou ik heel graaf twee hele ogen hebben gezien, of niks van het tweede oog.
Ik vind de belichting en de grijze sfeer wel heel erg mooi!
- DandA
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
qua kleur vind ik de foto helemaal top. De pose net niet. Net het oog erop of net niet.
De zeepbel glimt niet voldoende, hij lijkt me daarom ook geshopt. De spiegeling klopt niet helemaal maar stoort me niet vind het heel leuk zo.
De zeepbel glimt niet voldoende, hij lijkt me daarom ook geshopt. De spiegeling klopt niet helemaal maar stoort me niet vind het heel leuk zo.
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Eerste indruk is: gaaaaaaf!!!!! Als je nog wat meer de puntjes op de i zet (zoals de reflectie, de pose) dan is ie werkelijk waar helemaal top. Haar is trouwens ook wat dichtgelopen volgens mij want ik kan geen detail meer in ontdekken.
Ben trouwens wel heel benieuwd wat je met de foto hebt gedaan om dit effect te krijgen?
Ben trouwens wel heel benieuwd wat je met de foto hebt gedaan om dit effect te krijgen?
- frankyboy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hallo allemaal
Het ging mij meer om het geheel van sfeer , de bel is later gemonteerd en was zeker niet de bedoeling om het geheel “echt” (weerspiegeling) te laten lijken, maar meer surrealistisch.
Het is een idee waar ik toch nog meer me wil doen.
De bewerking is toch spelen met verzadiging maar toch ook eerst de foto maken met het juiste licht (softbox).
De kleding had anders gemogen maar deze had wel de grijstinten die het geheel maken
@kelly ja was erg leuk om zo de krant te halen
bedankt voor jullie reactie
grt Frank
Het ging mij meer om het geheel van sfeer , de bel is later gemonteerd en was zeker niet de bedoeling om het geheel “echt” (weerspiegeling) te laten lijken, maar meer surrealistisch.
Het is een idee waar ik toch nog meer me wil doen.
De bewerking is toch spelen met verzadiging maar toch ook eerst de foto maken met het juiste licht (softbox).
De kleding had anders gemogen maar deze had wel de grijstinten die het geheel maken
@kelly ja was erg leuk om zo de krant te halen
bedankt voor jullie reactie
grt Frank