Naam en email invullen, email bevestigen en je krijgt een licentie code. Zowel Windows als Mac.
Aurora HDR 2018 actie.
Gratis te verkrijgen via de officiële website van Skylum tot 29 mei.
Naam en email invullen, email bevestigen en je krijgt een licentie code. Zowel Windows als Mac.
Gratis is altijd goed! Blijven toch Nederlanders
.
Ik heb Aurora 2019, de nieuwste versie aangeschaft, een verbetering van 2018 (bagger) en niet zo weinig ook.
Ik vind Aurora 2019 een geweldige aanvulling op Luminar 4.2.
of andersom
Ik vind Aurora 2019 een geweldige aanvulling op Luminar 4.2.
Waar heb jij deze informatie vandaan?Frans schreef:Aurora wil toetsaanslagen ontvangen van alle apps. OSX.
Edit: ah, ik begrijp dat je deze melding krijgt als je het installeert. Zou ook bij de 2019 versie gebeuren. Ik heb het niet geïnstalleerd.
Commentaar Skylum (en dat moeten we geloven
Code: Selecteer alles
The thing is that on Catalina OS some privacy settings were changed.
You got this message in order to get the permission to use shortcuts.
Thus, it doesn't affect your system in a negative way anyhow.Om mij hoef je je geen zorgen te maken. En als je bang bent dat via apps informatie verzameld wordt dan zou ik de computer bij grof vuil zetten. Little Snitch is o.a. mijn grote vriend.Frans schreef:Weet je raad rbwadden
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Natuurlijk wordt er in grote mate informatie over me verzamelt maar iets wat riekt naar een keylogger gaat me net een stapje te ver.... als je bang bent dat via apps informatie verzameld wordt dan zou ik de computer bij grof vuil zetten. Little Snitch is o.a. mijn grote vriend.
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Oké maar zeg er dan bij waarom je de standaard beveiliging van OSX wilt omzeilen.
Ook het “alle apps” zet bij mij de alarmknop aan.
Maar goed, zou het leuker vinden als ze Luminar in de etalage zetten.
Ook het “alle apps” zet bij mij de alarmknop aan.
Maar goed, zou het leuker vinden als ze Luminar in de etalage zetten.
Eens. Je kan het weghalen maar dan krijg je de vraag weer bij het openen van de app. Het is een Catalina privacy policy.Frans schreef:Oké maar zeg er dan bij waarom je de standaard beveiliging van OSX wilt omzeilen.