Ron62 schreef:Een mooi moment, met heel mooi licht, een lekker laag standpunt en o.a. daardoor ook een mooie achtergrond.
Als ik de foto op het ware formaat bekijk(1920x1280 pixels) dan heb ik ook wat kanttekeningen....de koppies zien er erg "gladjes" uit en hebben weinig detail(behalve het bovenste stukje van de linker Fuut, waar het licht op valt), komt misschien door het oplichten ervan?
Ik zie hier redelijk wat banding in de achtergrond.

Hoi Ron, een kritische blik (zoals gewoonlijk).....maar ik kan je geen ongelijk geven, die kopjes zijn niet helemaal zoals ik ze gehad wilde hebben. Zal wel een combinatie zijn van toch net te weinig licht die ochtend en de heen en weer bewegende kopjes (t.o.v. het redelijk stilstaan van het lichaam), in combinatie met redelijk hoge ISO en wat krappe sluitertijd. Ook wat moeten oplichten en croppen (en wat verlies in de kleine upload).
Ben zelf ook altijd kritisch op mijn foto's, de kop (of in ieder geval het oog) moet scherp zijn, maar dat heb je niet altijd 100% onder controle, soms moet je gewoon tevreden zijn met de beleving en het overbrengen van de sfeer van dat moment....maar zeker bedankt voor je gedetailleerde analyse, Frans ook. Gr, Bert