Dit was in Duitsland, waar op meerdere plekken heel veel distels stonden.
In NL zie ik wel eens distels, maar niet in grote groepen bij elkaar? Of ligt dat aan mij en is dat in NL ook wel?
Laatst gewijzigd door nancy_kelpie op 30 aug 2020 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik deel mijn voorgangers niet. Althans de blik van het meisje is prima. Ik vind het grote, onscherpe vlak rechts in verhouding teveel aandacht vraagt. Dat mag voor mij een heel stuk kleiner.
Wat ik mooi vind is de blik van het meisje icm met de hand en het pluisje. Daar werkt erg goed mi.
Wat betreft opbouwend;
Ik vind grote gedeelte onscherpe distels te dicht bij haar hoofd, had deze wat minder prominent gezien. Daarnaast is de toning niet helemaal mijn ding, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ik dénk dat ik met meer ervaring de verschillende groen-tinten nog wel een keer leer waarderen... Maar saturatie van groen omlaag is nu inderdaad echt 1 van de eerste dingen die ik doe
Ik vind de eerste juist mooier. Door de lijnen van de distels, die bijna als een kader werken, en de gebruikte scherptediepte wordt de aandacht veel meer naar het gezicht van het meisje getrokken. Verder mooie plaat, hoor .