Maar de citroen en het witte zijn verder heerlijk fris..
Je tweede is ook erg mooi maar persoonlijk weer wat donker hahaha voor morgen eentje er tussen in

Ik verwacht dat je met een hardwarematig gekalibreerde monitor werkt? Dat doe ik namelijk ook en ik zie de foto precies zoals dat jij hem omschrijft met een achtergrond die net héél licht grijs is. De tekst is goed leesbaar en in een goede kleurtone bij de citroen.@win schreef:Op mijn eigen monitor is hij inderdaad goed. De achtergrond is zelfs een kleine beetje grijs. Ik heb gekozen voor een high-key foto en belichting en de tekst heb ik daarom bewust heel licht gehouden om de naam subtiel in de foto te verwerken.Mendel schreef:Een heikel punt bij deze foto is voor mij de helderheid. Want daar komen de verschillende monitors met hun verschillende instellingen, al dan niet gecalibreert. Voor mij is hij op deze monitor net iets te fel. De gele tekst lemon drop is lastig te lezen.
Vermoed dat deze bij jezelf er wel iets sprekender uitkomt.

Dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn. Ik zal daar zeker naar kijken.fran schreef:Woensdag is ook weer zeer geslaagd. Prachtig van scherpte en kleur.
Zelf zie ik hiet eigenlijk meer een portrat voorm in dan een landscape, maar dat is een kwestie van smaak. Eigenlijk het hele rechterdeel incl de kleine druppeltjes weg en alleen de hoofzaak iets aan de rechterkant uit het midden. Geeft denk ik toch een indringender beeld.