Foto voor maandag 8-2-21

Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden.
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
Plaats reactie
Fotosmurf
Moderator
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
petervaneekelen
Moderator
Contacteer:

Re: Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Doet verlangen naar andere tijden, Joop. Maar toch eerst maar even van de sneeuw genieten :D

P.S. Onnodig te vermelden, maar scherpte, kleuren en moment zijn weer top.
Frans
Lid
Lid

Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Mooie actiefoto. Technisch dik in orde.
Moedige keepster en zie wat enkels van spelers ter plekke slijten.

Enige torende beeldelement is het onderstel van een toeschouwer midden achter in beeld.
Omhoog Profiel Foto's
fran
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Frans jiij bent het in dit geval eens met Joop, die zou die benen bij nader inzien ook wegpoetsen. Grappig dat de meesten de benen helemaal niet als storend ervaren. Ten eerste omdat het hoofdonderwerp zo mooi duidelijk in beeld is en ten tweede omdat de benen toevoegen aan het verhalende , nl toeschouwers bij de sport.
Frans
Lid
Lid

Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Wat ik bij mezelf bemerk is dat mijn oog regelmatig haar die benen gaat zonder dat daardoor een gedachte bij me opkomt. In mijn gedachten ontstaat niet de gedachte aan een (enkele) toeschouwer. Geen benen bij vrouwenvoetbal zou wellicht ook die associatie aan (ontbrekende) toeschouwer kunnen oproepen.
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Hier had je iets meer kunnen inzoomen. Benen van de toeschouwer voegen niks toe (een soppie ook niet). Door meer in te zoomen zou de actie er (denk ik) nog meer uitspringen.
Omhoog Profiel Foto's
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Foto voor maandag 8-2-21

Bericht Geplaatst:

Benen soppen zou denk niets veranderen aan de actie op de foto en toch zou ik ze er nu wel uitgesopt hebben.

@Henry Denk dat bij meer inzoomen de keepster/actie wel meer naar voren komt maar ook dat ze dicht tegen het bovenkader aan komen te zitten.

Al met al is mijn mening dat een soppie voor de foto het beste is, voor mij.
Maar maandag uitvoerig besproken en de anderen ervaren de benen niet als storend en zien geen reden tot soppen.

Leuk om te zien dat er gelukkig toch verschillen zijn in het kijken naar een foto en dat maakt het weer leuk en interessant.
Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”