Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden.
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
Frans, ja een lastig beeld vandaar dat ik deze bij de fotobespreking had ingezonden. Wat mij boeit zijn de lijnen en vlakken van takken en stomp, gecombineerd met het gedwarrel en gekronkel van het riet erachter. In de bespreking bleek dat het in zijn algemeen als te druk werd ervaren, en dat een uitsnede al zou helpen. Wat ook zou kunnen helpen is het dempen van het hoge licht op stomp en riet. Eerlijk gezegd had ik het al opgegeven maar ik wilde toch even kijken (en laten zien) waar de voorgestelde wijzigingen toe leiden. Het blijkt dat de wijzigingen niet kunnen overtuigen, zelf ga ik sowieso voor het origineel maar deze komt niet aan de muur.