Wekelijkse vrije bewerkingsopdracht obv een gegeven fotobestand. Eenieder die het leuk vind om mee te doen kan een bewerking van het originele bestand maken en posten. Hierbij is het idee dat we onze eigen creativiteit uitdagen, en tegelijk leren van elkaar wat er allemaal te halen valt met een goede nabewerking.
Dank voor jullie reacties.
@Fotosmurf: De tijd die ik besteed heb aan het knippen en plakken is beperkt. Als ik meer tijd zou besteden aan de foto, dan zullen de onvolkomenheden zeker minder zijn (ik kan ze trouwens met een vlugge blik niet zien). Een andere optie is om over te stappen op een veel courantere versie van Photoshop die de klus niet alleen sneller, maar kwalitatief ook veel beter kan klaren.
@Hermanus en Tony: Een groot deel van het tafereel en de muur heb ik bewust donkerder gelaten omdat die (naar mijn bescheiden mening) in de schaduw ligt.
@Frans: Eens! De plek waar de vriendin eerst zat, is af te leiden uit de plek van haar tas en de plek waar haar vriend zit. Kennelijk zag ze voor de zoveelste keer weer iets leuks voor op haar Instagram account, wat de norse blik van de jongen verklaart.