Wekelijkse vrije bewerkingsopdracht obv een gegeven fotobestand. Eenieder die het leuk vind om mee te doen kan een bewerking van het originele bestand maken en posten. Hierbij is het idee dat we onze eigen creativiteit uitdagen, en tegelijk leren van elkaar wat er allemaal te halen valt met een goede nabewerking.
De foto heb ik een beetje opgepoetst totdat "de stoel" onder het stof tevoorschijn kwam.
Het stof weggeblazen door de achteruitgang waardoor de frisgroene blaadjes wat groezelig tonen en minder de aandacht vragen.
Netjes gedaan.
Altijd lastig qua licht/verhouding/perspectief om een object in een foto te plaatsen.
Ik vind dat het nog wel te zien is, maar ik zou het er zeker niet beter vanaf brengen
@Hermanus: ik vond het contrast tussen de XIAR graffiti en Mondriaan Rietveld stoel wel leuk, maar ja, smaken verschillen.
@Frans en @Jurjen: dat met het licht was inderdaad een pintje. Uiteindelijk een plek in de foto gezocht die paste bij het licht van de stoel. De kleuren van de stoel via diverse aanpassingen in lijn gebracht met de kleuren van de achtergrond.
Laatst gewijzigd door Henry op 10 jun 2021 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.