Hier is mijn inzending van juli het is een foto die ik al had klaar liggen als 2de keus.
Mijn orginele idee is al gebruikt, eigen schuld had ik maar eerder moeten inzenden toch ;-)
Oeps, die lijkt weer op de foto die ik wilde gaan maken om in te sturen voor de maandopdracht. Moet maar even gaan kijken of die van mij duidelijk genoeg anders wordt dan die van jou. Jouw foto is mooi gelukt ondanks dat het je tweede keus is.
Je tweede keus heeft in ieder geval een hoog herhalingsgehalte. Jammer dat je 1ste keus al door iemand anders geplaatst is.
Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
@Frans van de eerste keus zijn geen foto's. het idee bestond alleen nog maar in me hoofd. het plan was om met spiegels tegenover elkaar een zelf portret te maken.
De foto die ik heb ingestuurd vond ik wel bruikbaar maar hield ik nog even achter de hand omdat ik het idee met de spiegels kreeg. tot dat jij kwam met je gave foto :-)
Als je een idee hebt gewoon uitvoeren, ook al heeft iemand anders dat idee al neergezet. jou foto is dan toch uniek, en je leert van het zelf uitvoeren.