Druppelweek - g00fy (ma-di-wo-do-vr-za-zo)
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Sluit mij aan bij Fran...
- pipanda
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Vrijdag; lekker scherp druppie, wel een tikje jammer van de ruis.
Kwa compo had ik het net anders gedaan. De bovenste donkere lijn uit de hoek laten komen, en dan iets meer ruimte van onder erbij. Dan komt het druppie net wat hoger in de foto en kijkt het imo net wat lekerder
Kwa compo had ik het net anders gedaan. De bovenste donkere lijn uit de hoek laten komen, en dan iets meer ruimte van onder erbij. Dan komt het druppie net wat hoger in de foto en kijkt het imo net wat lekerder
- g00fy
- Lid

- Geslacht: Man
Dank jullie wel voor de reacties en tips.
Ik heb nav het bericht van Pipanda een andere crop gemaakt en meteen de rood-tinten wat teruggedraaid (was toch wat teveel). Ik denk dat-ie daar wel van opgeknapt is...
Ik heb nav het bericht van Pipanda een andere crop gemaakt en meteen de rood-tinten wat teruggedraaid (was toch wat teveel). Ik denk dat-ie daar wel van opgeknapt is...
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
- fran
- Lid

- Contacteer:
vrijdag update is inderdaad een stuk beter
.
Zaterdag: lekker schenk stroop. Ik moet ook maar wer eens pannekoeken bakken dat is alweer een jaar of wat geleden.
Fijne foto, mooi van kleur en de scherpte is
. Misschien de achtergrond nog even door de anti ruis halen maar het is niet storend.
Zaterdag: lekker schenk stroop. Ik moet ook maar wer eens pannekoeken bakken dat is alweer een jaar of wat geleden.
Fijne foto, mooi van kleur en de scherpte is
- g00fy
- Lid

Dan jullie wel weer voor het kijken en de reacties
.
Zo, de laatste staat er. Ik heb geprobeerd er weer heel iets anders mee te doen en ben aan de gang gegaan met druppels van glycerine op een oude CD.
Het was een leuke week. Veel geleerd, ook door naar de andere inzendingen te kijken. Maar vooral ook best moeilijk om elke dag weer iets anders te verzinnen.
Zo, de laatste staat er. Ik heb geprobeerd er weer heel iets anders mee te doen en ben aan de gang gegaan met druppels van glycerine op een oude CD.
Het was een leuke week. Veel geleerd, ook door naar de andere inzendingen te kijken. Maar vooral ook best moeilijk om elke dag weer iets anders te verzinnen.
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Mooie serie druppels g00fy
idd leerzaam weekje

idd leerzaam weekje
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Zaterdag:
Een hele mooie productfoto, zou zo gebruikt kunnen worden in een reclame campagne!
Zondag:
Ook een hele mooie afsluiting!
Een hele mooie productfoto, zou zo gebruikt kunnen worden in een reclame campagne!
Zondag:
Ook een hele mooie afsluiting!