Mooie foto Hans.
Zie hem ook ter beoordeling voorbij komen.
I.t.t. de weekfoto is het bij de maandfoto niet de bedoeling dat die al op photodrome staat.
@Frans, ik dacht ook dat daar ergens een regel over was, maar ik kon die regel niet meer vinden, dus ik heb 'm bij beoordeling ook gewoon laten staan.
Als er wel een regel over bestaat dan moet ie ook wel duidelijk aangegeven staan en de regels van de Weekfoto zijn makkelijk te vinden, maar van de Maandfoto niet vind ik.
Zal het wel in de groep gooien bij de moderators.
Naar mijn mening drukt de regel uit dat je niet een eerder geplaatst en dus beoordeeld beeld mag gebruiken voor de maandinzending. Hans heeft de volgorde omgedraaid: eerst inzenden voor de maandfoto (toegestaan), daarna nog eens ter beoordeling (geen regel voor bekend).
Typisch gevalletje van maas in de wet. Ron, ik denk dat we deze gewoon door moeten laten gaan en de regels moeten aanvullen om verwarring en herhaling te voorkomen.
Ok, dan heb ik het daar in een ver verleden weleens gelezen, maar ga dat stukje niet meer dan 1 keer lezen en sla dat dus altijd automatisch over, vandaar dat ik het niet meer kon vinden.
Maakt mij ook niet uit hoor, foto mag van mij ook gewoon blijven staan, regels zijn er tenslotte om te overtreden.
Als je geschoren wordt moet je stil blijven zitten.
Ik had geen idee, dus weghalen of niet het is mij om het even.
Wel bedankt voor de moeite mannen.
Gr. Hans.