Deze reportage verdient wel wat context. Zelf even in de google gegooid en boeiende en heftige geschiedenis kent deze plek.
De eerste drie zijn de sterkste beelden. De eerste vind ik het meest geslaagd, mede door de sterke bewerking van de lucht. Ik mis wat scherpte in de achterste gevels. Tweede is een sterk beeld, maar schuurt wat met de reportage/het verhaal wat je wilt vertellen omdat het een haast komische/speelse noot heeft met het gezicht. Derde had ms iets meer uitgezoomd mogen zijn om een rustiger beeld te krijgen. Foto's 6,7 en 8 doen me minder.
Ik kan Boelo goed volgen. Zonder te googelen wilde ik al zeggen "levendig plaatsje", maar na ook even googelen besef ik dat al te veel vrolijkheid hier ongepast is, indrukwekkend monument.
Waartoe mensen is staat zijn.
Befehl ist befehl?
Zou de plegers ooit wroeging hebben gehad?
Indrukwekkend neergezet.
Alleen in foto 1 geven de wolken die om een virtuelel muur lijken te gaan een bizar effect.
Links boven in. Bij de schuin aflopende gevel op de bovenverdieping.
Laatst gewijzigd door Frans op 01 jan 2022 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Van de eerste drie ben ik het meest onder de indruk.
Een van de meest indrukwekkende plaatsjes in Frankrijk, vanwege de verschrikkelijke gebeurtenissen die zich daar hebben afgespeeld.
Frans schreef:
Alleen in foto 1 geven de wolken die om een virtuelel muur lijken te gaan een bizar effect.
Links boven in. Bij de schuin aflopende gevel op de bovenverdieping.
dit was me ook al opgevallen, maar het is echt hoe de wolken waren