Goede lens?

Plaats reactie
Vioto
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Re: Goede lens?

Bericht Geplaatst:

die van mij kan dat houden...
ik was er eerst ook een beetje sceptisch over, maar ik zag iemand (peetplafond) met een 100-400 zonder problemen eraan bungelen en dat die had nooit problemen.
Omhoog Profiel Foto's
Peter de Mooij
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Oke dus er kan best veel kracht op komen, maar daar zal toch ook wel rekening mee gehouden zijn dat deze kracht op deze aansluiting komen kan bij zulke lenzen. Oke je mot er geen piketpaaltjes mee in de grond slaan...
Omhoog Profiel Website Foto's
Niels
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

Bericht Geplaatst:

Gefeliciteerd sharon. Ik denk idd dat er verschil is, maar dat je die met een simpele body en zonder vergelijkingsmateriaal niet gaat zien. Ik heb de lens ook, en ik vind het erg fijn. Vooral ook omdat het 2.8 is dus in een handomdraai maak je er een 140-400 van. Al verlies je dan wel wat kwaliteit, maar nog weer goedbruikbaar, zie de resultaten van storm, vioto en soms die van mij.
Ik heb eigenlijk altijd een vastzittende nek, door de pijn die dat met zich mee brengt kan ik slecht er iets aan hangen, een rugtas is te verdragen, maar een camera er dan nog bij doet echt veel zeer. Ik heb de camera dan ook altijd in mijn hand, en daarom ook een handstrap
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”