Wekelijkse vrije bewerkingsopdracht obv een gegeven fotobestand. Eenieder die het leuk vind om mee te doen kan een bewerking van het originele bestand maken en posten. Hierbij is het idee dat we onze eigen creativiteit uitdagen, en tegelijk leren van elkaar wat er allemaal te halen valt met een goede nabewerking.
De foto bevat niet veel clous over de kleuren.
Het blad van de paardebloemen is er mogelijk wel een.
Het groen daarvan is bij jou aan de blauwe kant van groen of anders gezegd blauwachtig groen.
In de achtergrond van een foto of bij groenblijvende planten kan dat. Maar ander groen in de natuur is meer geelachtig groen.
Ik heb net van andere Fuji fotografen juist PureRaw getipt gekregen wegens betere kwaliteit raw-conversie tov PS ... maar voor jou dus wellicht niet van belang.
Prima omzetting, waarin ik het rood iets teveel aangezet vind. Verscherping oog ook iets te, maar kan ik niet goed beoordelen omdat je niet de volle versie laat zien.
Klopt Peter, had je het al eerder aangegeven, ik geloof dat je de volledige versie 4 weken kan testen voor free . Ik ben tevreden met Pure raw versie 1, kost 75 euro de update naar 2.
Ziet er goed uit Ab, hier zie ik geen magenta/paars, dus dat heb je ook goed gedaan, de haan zou je een stukje om mogen zetten, of helemaal verwijderen.